مجله و پادکست

■کاشت ریش در zibabon.com


همه چیز درباره کاشت ریش و سبیل در زیبا بن

ریش و سبیل پرپشتت،وقتی با دستات مرتبشون میکنی.

ما در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه را که شما برای کاشت ریش لازم است بداند با توجه به سوالات و نیازهای زیباجویان قبلی برایتان بنویسیم.ضمنا هر سوالی در این رابطه برایتان پیش آمد می توانید از طریق فرم درخواست تماس و چت آنلاین به صورت کاملا رایگان آن را با ما در میان بگذارید.

کاشت ریش،روشی است که در آن کاشت مو برای ریش یا سبیل شما در نواحی که نیاز دارید متراکم و پرپشت تر به نظر برسد،انجام می گیرد.

همیشه در طول تاریخ جهان ، مردان به داشتن ریش و سبیل پر پشت  و خوش حالت تمایل داشته اند. و سعی کرده اند این جذابیت ظاهری مردانه را به رخ زنان و مردان دیگر بکشند.

در فرهنگ ایرانی هم، گاهی مردان را به ریش و سبیل قسم می دهند.جالب است نه؟. وحتی گاهی برای ضمانت یک تار از سبیل شخص به عنوان ضمانت کفایت می کرد.

بر اساس مطالعات انجام شده در دنیا،از نظر زنان، مردانی که ته ریش و ریش پر دارند جذاب تر از بقیه هستند.

با تامل در این گونه فرهنگ ها در هر جامعه ایی، می توان به اهمیت ریش و سبیل را برای مردان پی برد.و درست به همین علت بهترین مراکز کاشت موی سر و صورت در ایرانو تهران وجود دارند.پس جای درستی را انتخاب کرده اید. حتی برای شما که از کشوری غیر از ایران قصد سفر پزشکی به ایران را دارید.تا عمل کاشت ریش را به بهترین شکل و قیمت مناسب ، با روشهای ایمن و پزشکان متخصص و کار آزموده انجام دهید.

زیبا بن  با در اختیار داشتن مجهزترین کلینیک ها با روشهای مدرن و پزشکان کاربلد در این زمینه،گزینه ای مناسب برای شما است.

موهای صورت ممکن است به دلایل متعددی از قبیل ژنتیک،بیماری خاص،عفونت پوستی،کیست ها،جای زخم و... تخریب شده و یا کم پشت شوند.و این عوامل خود باعث کاهش اعتماد به نفس در مردان خواهد شد.طبیعی است که آنان به فکر چاره ایی برای درمان و کاشت ریش و سبیل خو باشند.

شما که در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا از این دسته هستید.اصلا نگران نباشید

ما به شما کاشت ریش و سبیل را پیشنهاد می کنیم.

عمل کاشت ریش شبیه به عمل کاشت موی سراست.جراح شما با برداشتن گرافت های موی سر و پیوند آنها به نواحی مورد تقاضای صورت،کاشت ریش و سبیل را انجام می دهد.این روش با بی حسی موضعی انجام می شود.که بسته به حجم پیوند و تکنیک مورد استفاده ممکن است تا میانگین 8 ساعت طول بکشد.

در ایران دو روش برای کاشت ریش و سبیل به کار می رود:

FUT-پیوند واحد فولیکولی(لینک)

FUE-استخراج واحد فولیکولی(لینک)

هزینه کاشت ریش در زیبا بن برای شما بسیار مقرون به صرفه  و مناسب است.البته این بسته به ناحیه،روش،کلینیک،پزشک و سایر عوامل آن تغییر جزیی دارد. 

فرایند بهبودی در کاشت ریش و سبیل شما به این صورت است که، ممکن است در چند روز اولیه قرمزی،خوارش،تورم و ناراحتی را تجربه کنید.دوره نقاهت 1تا2 هفته برای شما ادامه دارد.ریش های کاشته شده تا 4 ماه بعد رشد خواهند کرد.و شما می توانید آرام آرام شاهد رشد و پر شدن ریش و سبیل خود باشید.مراقبتهای این دوره از کاشت ریش و سبیل برای دستیابی به نتیجه ایده ال به شرح زیر هستند:

-از مالیدن و خوارش ریش و سبیل پیوند شده اجتناب کنید

-صورت خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید

-فعالیت بدنی شدید انجام ندهید

-سیگار و الکل ممنوع است

-داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین ممنوع است

-شنا و سونا ممنوع است

شما میتوانید رعایت دستورالعملهای پزشک خود،چند روز مرخصی کاری و استراحت در منزل،تمییز نگه داشتن محل های مورد جراحی به بهترین شکل ممکن به فرایند کاشت ریش و سبیل خود کمک کنید.

راستی یادتان باشد که هنگام خوابیدن چند بالش زیر سر خود بگذارید .

اکنون اگر هنوز سوالی در ذهن شما مانده است از طریق فرم تماس مشاور و یا چت انلاین کاملا رایگان از ما بپرسید. 

 

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن