مجله و پادکست

■جراحی زیبایی بینی در زیبا بن


همه چیز درباره جراحی بینی در زیبا بن

تو مهمونی،وقتی همه از بینی خوشگلت تعریف میکنن.

این مقاله توسط تیم محتوا نویسی زیبابن به صورت اختصاصی برای شما خانم یا آقایی که قصد جراحی بینی را دارید نوشته شده است.سعی کرده ایم هر آنچه را به صورت اولیه لازم است که بدانید برای شما به صورت خلاصه و مفید ارایه دهیم.تا بتواند به شما در جهت انتخاب مقصد و خدمات مد نظرتان به بهترین شکل یاری رساند.

در ضمن هر سوالی در این زمینه داشتید، میتوانید از طریق(لینک فرم درخواست تماس) با ما  درمیان بگذارید تا مشاوران ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس گرفته و به صورت کاملا رایگان پاسخگوی شما باشند.

قبل از هر چیز تعدادی از سوالات احتمالی شما در زمینه جراحی بینی را پاسخ داده ایم

*مدت زمان عمل جراحی بینی و نوع بیهوشی آن به چه صورت است؟

مدت زمان عمل بینی 1 تا 3 ساعت است.

و بیهوشی آن به صورت عمومی انجام می شود.

*مدت زمان بستری در کلینیک و اقامت درمانی چقدر است؟

مدت بستری در کلینیک یک شب و اقامت درمانی تقریبا 7 روز است.

*مدت زمان بازگشت به کار و بهبودی نهایی چه مدت است؟

بعد از عمل بینی،  9 تا 12 روز مدت بازگشت به کار است

و1 الی 6 ماه بهبودی کامل حاصل می شود.

*در کل آیا جراحی بینی درد و خطر دارد؟

به این دلیل که در زمان عمل شما بیهوش هستید،هیچ دردی احساس نمیکنید.ولی بسته به روش استفاده شده میزان درد بعد از به هوش آمدن برای هر فرد متفاوت است.ولی نگران نباشید،پزشک شما با تجویز دارو ،درد را به حداقل خواهد رساند.

در مورد خطرات جراحی بینی این اطمینان به شما داده خواهد شد که در  زیبا بن به دلیل تخصص بالای جراحان خود ، محیط درمان  حرفه ای و با استانداردهای جهانی، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.البته جراحی تهاجمی کاملا بی خطر نیست ولی در نهایت همه چیز به پزشک شما بستگی دارد.

*آیا نتایج جراحی بینی ماندگار است؟

بله-تقریبا یکسال بعد از جراحی و فروکش کردن تورم ها ، بینی فرم نهایی و جدید خود را به دست می آورد.و برای همیشه میتوانید از آن لذت ببرید.

*آیا روش دیگری به غیر از جراحی تهاجمی بینی وجود دارد؟

بله-روش تزریق فیلر بینی،که البته قابلیت انجام آن به ساختار بینی و مدل مد نظر بستگی دارد.و  این روش برای همیشه ماندگار نیست.ولی هزینه آن خیلی پایین تر از جراحی بینی تهاجمی است.

*در اثر جراحی بینی آیا جای بخیه و زخم به جا می ماند؟

بسته به روش عمل جراحی و حالت جدید مد نظر ممکن است جای برش کوچک به جا بماند که اصلا قابل مشاهده نیست.و یا جای زخم به جا مانده(بستگی به مهارت جراح دارد) ناشی از عمل در چند ماه اول پس از جراحی توسط پماد و ژلهای ضد اسکار ،کاملا محو خواهد شد.

رینوپلاستی یک نوع جراحی پلاستیک است که هدف آن تغییرحالت بینی یا بازسازی بینی ، حال به هر دلیلی که می باشد.در این روش جراحی برای اصلاح ساختار بینی معمولا تغییراتی در استخوان یا غضروف صورت می گیرد.البته همیشه عمل های جراحی بینی به جهت زیبایی انجام نمی شود.گاهی اوقات جراحی بینی برای بازگرداندن و بهبود عملکرد بینی و مشکلات تنفسی به توصیه پزشک متخصص یا درخواست شخص انجام می شود.مانند عمل سپتوپلاستی که برای رفع مشکلات تنفسی و انسداد بینی به دلیل انحراف سپتوم صورت می گیرد.

بیشترین متقاضیان zibabon.com به دلایل زیبایی وناراضی بودن از فرم بینی تصمیم به جراحی بینی می گیرند.که ناشی از مشکلات زیر است:

- بینید کج یا نامتقارن

- بینی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک(نسبت به چهره)

- پل بینی برجسته یا قوز پشتی (بینی عقابی)

- بینی خیلی پهن

- بینی نوک پیازی

- بینی افتاده یا بزرگ شده

- سوراخ های بینی نامتقارن

و حتی ممکن است به دلیل اصلاح یا تغییر بینی  رینو پلاستی ثانویه (جراحی زیبایی بینی دوم و شاید سوم) انجام گیرد.

شهرت و آوازه پزشکان ایرانی  و همچنین هزینه های پایین و مراکز تخصصی از قبیل بیمارستانها و کلینیک های مجهز باعث شده که حتی خیلی از سلبریتی های مشهور دنیا مانند :پیکسی فاکس معروف به عروسک باربی انسانی و رودریگو آلوز معروف به عروسک کن هم ایران را به عنوان مقصد گردشگری سلامت خود انتخاب کنند.

ایران رتبه اول جراحی بینی در دنیا را دارد از نظر تعداد عمل و روشهای انجام و تنوع مدلها و سبک ها بی نظیر است.کشوری که پزشکان آن ،در ماه صدها عمل موفق را انجام  می دهند.و دیگر هیچ مشکلی در ارتباط با جراحی بینی نیست که نتوان از عهده آن بر آمد.

لازم به ذکر است که پزشکان zibabon.com فعال در این زمینه(جراحی بینی) خدمات خود را با گارانتی انجام میدهند و هر مشکلی از لحاظ فنی به وجود آید جای نگرانی نیست وبه صورت رایگان رفع خواهد شد.

زیبا بن با توجه به نوع درخواست شما از قبیل : پزشک /هتل/ترانسفر و دیگر پارامترهای پکیج انتخابی  در سفر پزشکی به تهران مناسب ترین و بهترین قیمت و گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهد.(با توجه به بودجه شما)

به طور مثال خدمات جراحی بینی در ایران ،میانگین حدود 80 درصد کمتر از ایالات متحده امریکا با احتساب قیمت تمام شده است. البته این اختلاف قیمت دلیل پایین بودن کیفیت نیست و به دلایل سیاستهای اقتصادی دولت و اختلاف ارزی ایجاد شده در سالهای اخیر و... است .

پزشکان متخصص ایرانی فعال در زمینه جراحی بینی، فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های ایران و دنیا هستند.و هر کدام دارای رزومه قوی  و تعداد عملهای موفق بالا، با کمترین ریسک  و خطا هستند.(لینک به مقاله)

به طور مثال یک جراح متخصص در تهران در ماه به صورت میانگین90 عمل جراحی بینی انجام می دهد و حتی تا چندین عمل در روز هم رکورد ثبت کرده اند.طبیعتا همین تکرار و تکرار و سر و کار داشتن با انواع مختلف چهره و بینی باعث پایین آوردن درصد خطا وبالا بردن درصد موفقیت عمل بینی خواهد شد.خوشبختانه در چند سال گذشته  بعضی پزشکان ایرانی  در جراحی انواع خاصی از بینی صاحب سبک هستند .مثلا جراحی بینی فانتزی /جراحی بینی گوشتی و...

ما در زیبا بن قبل از عمل بینی ترتیب ملاقات پزشک و زیبا جو(شما) رادر یک جلسه صمیمانه و تخصصی می دهیم.که در حضور راهنمای خانم /اقا(به انتخاب شما) مسلط به زبان زیبا جو، پزشک متخصص با بررسی و پیشنهادات مختلف بهترین مدل و حالت را به شما پیشنهاد می دهد.و پس از تایید از جانب شما دقیقا همان برای شما اجرا خواهد شد.

در نظر داشته باشید که لازمه یک جراحی زیبایی بینی موفق داشتن توانایی تلفیق خلاقیت / دانش/ تجربه / هنر زیباشناسی و... توسط پزشک متخصص است،که در نهایت منجر به دست یافتن شما به ظاهر مورد انتظار و ایده ال می شود.

شما درگام اول باید با پر کردن فرم تماس فرآیند را آغاز نموده، سپس مشاوران متخصص ما در یافتن بهترین پزشک و اجزا سفر متناسب با بودجه و نیاز به شما کمک خواهند کرد.نمونه کارهای پزشک و رزومه و تمام اطلاعات لازمه  و مراقبتهای روحی روانی و جسمی قبل و بعد از عمل برای شما ارسال خواهد شد(به صورت رایگان) و پس از تایید شما و رزرو پکیج در گام بعدی همه چیز را به زیبا بن بسپارید و خیال خودتان را راحت کنید.

شما برای انجام جراحی بینی در یک شهر دیگر که به خودی خود مشکل و طاقت فرساست. از قبل  نیاز به ساماندهی امور و خیلی از موارد دیگر دارید تا با خیال راحت و بدون نگرانی و استرس تصمیم به مسافرت پزشکی خود بگیرید. در این راه ما همراه همیشگی شما هستیم و تمامی امور را با بهترین قیمت و کیفیت برایتان انجام خواهد داد. تا شما فقط روی حالت بینی جدیدتان تمرکز کنید و از تصور تغییرات جدید چهره خود نهایت لذت را ببرید.

دراینکه چه روشهای عمل بینی در ایران رایج هستند، باید گفت بسته به نوع بینی غضروفی یا گوشتی  روشها و سبکهای مختلفی قابل اجرا است: از قبیل فانتزی،نیمه فانتزی،طبیعی و... که این موضوع به نوع مدل مد نظر شما  و هم خوانی با دیگر اجزای صورت شما بستگی دارد(البته پزشک متخصص شما درجلسه مشاوره قبل از عمل تمام این امور را با تجهیزات به روز و تخصصی خود بررسی کرده و پس از تایید شما مدل بینی را برایتان اجرا خواهد کرد).

توضیحات تکمیلی و تخصصی بیشتر و نحوه مراقبتهای قبل و بعد از عمل توسط مشاوران زیبا بن و پزشک منتخب قبل از سفر شما ارایه خواهد شد.و ما برای اینکه این مقاله بیش از حد طولانی نشود در اینجا از ذکر کردن انها خودداری کردیم.

و در پایان لازم است که بگوییم وقتی شما از حمایت زیبا بن برخوردار باشید.جای هیچ نگرانی وجود ندارد.زیرا ما تمام امورات  و تمام نکات را  چه قبل از سفربه تهران و چه بعد از آنبه شما ارایه خواهیم داد.

و هم چنین شما میتوانید از طریق تماس با مشاوران zibabon.com  هر اطلاعات دیگری را که لازم دارید  به راحتی و کاملا رایگان کسب کنید.

 

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن