مجله و پادکست

■جراحی کاهش وزن در زیبا بن


همه چیز درباره جراحی کاهش وزن در زیبا بن

اندام متناسبت ،وقتی تو خیابون زیر بارون قدم میزنی.

مقاله ای که در حال خواندن آن هستید برای شما (خانم /آقا) که از چاقی و اضافه وزن رنج می برید و اکنون تصمیم گرفته اید به وزن ایده آل خود برسید،راهنمای مختصر و مفیدی است.در طول مطالعه آن هر سوال در ارتباط با جراحی کاهش وزن برایتان پیش آمد،لطفا از طریق فرم درخواست مشاوره با ما در میان بگذارید.کارشناسان زیبا بن  در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را حتما بررسی و مطالعه کنید

-انواع رایج جراحی های چاقی در ایران

قبل از هر چیز سوالاتی که ممکن است ذهنتان را درگیر کرده باشد را پاسخ داده ایم.

*مدت زمان جراحی چقدر است و نوع بیهوشی آن چیست؟

مدت زمان جراحی چاقی بین 1 تا 4 ساعت،بسته به روش آن متغییر است.

و نوع بیهوشی آن عمومی است.

*مدت زمان بستری در کلینیک و کل پروسه درمان در تهران چقدر طول می کشید؟

مدت زمان بستری در کلینیک از یک شب تا 2 یا 3 روزبسته به روش عمل و شرایط شما متغییر است.

و کل پروسه درمان تقریا 9 روز در تهران  طول می کشد.

*چقدر کاهش وزن بعد از جراحی مورد انتظار است؟

معمولا در مدت 24 ماه، بین 40 تا 80 درصد از وزن اضافی خود را از دست می دهید.البته بستگی به رژیم غذایی و روش عمل هم دارد.

*آیا جراحی چاقی بی خطر است؟

در جواب باید گفت خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

البته گاها یک سری عوارض بی خطر ممکن است برایتان رخ دهد،ولی نگران نباشید

در صورت لزوم پزشکتان با تجویز دارو و دستور العملهایی آنها را رفع خواهد کرد.

Zibabon.com تا پایان راه در کنار شما خواهد بود.

*مدت زمان بازگشت به کار چقدر است؟

در یک ماه اول طبیعتا بدنتان تحت تاثیر شرایط جدید و عمل جراحی چاقی ،انرژی کم خواهد داشت.

ولی معمولا 1 تا 2 هفته بعد از عمل توانایی انجام کار سبک دارید، ولی در نهایت پزشکتان و مشاوران ما زمان دقیق آنم را به اطلاعتان خواهند رساند.

*بارداری پس از جراحی چاقی به چه صورت است؟

بسیاری از مشکلات دوران بارداری مانند دیابت بارداری و... در صورت انجام عمل لاغری  قبل از بارداری از بین خواهند رفت. و در کل جراحی چاقی قبل از بارداری بسیار مفید است.ولی اگر قصد باردار شدن بعد از عمل چاقی دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

*آیا امکان بازگشت وزن بعد از عمل وجود دارد؟

در این مورد،همه چیز به رعایت اصول و نکات بعد از جراحی و رژیم غذایی شما بستگی دارد.در کل در روشهای اسلیو معده، بای پس معده و سوییچ اثنی عشر بازگشت وزن وجود ندارد.ولی در روشهای لایه برداری معده،بالون معده ونوار معده قابل تنظیم ممکن است بازگشت وزن وجود داشته باشد.

*تغذیه بعد از عمل جراحی به چه صورت است؟

در ماه اول پزشک تان رژیم غذایی خاصی برای شما ارایه می دهد.و گاهی مصرف مکمل های ویتامین هم ممکن است نیاز باشد.و در کل عمل جراحی روش تغذیه شما را تغییر می دهد.

*هزینه عمل جراحی و نحوه درخواست عمل در زیبا بن چگونه است؟

برای استعلام هزینه عمل و چگونگی انجام جراحی چاقی  می توانید از طریق فرم درخواست تماس و چت اقدام فرمایید.تمام نکات لازم را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بیایید ببینیم که آیا شما شرایط جراحی لاغری را دارید یا خیر؟

به طور کلی ما جراحی کاهش وزن را برای شخصی که یکی از شرایط زیر را دارا باشد توصیه می کنیم:

-BMI (body mass index)شما بالای 40 است.

-BMI شما بالای 30 است و موارد خاص همراه با چاقی از قبیل : فشار خون بالا،کلسترول بالا،دیابت،درد شدید مفاصل و مشکلات بد خوابی ناشی از اضافه وزن را دارید.

-حداقل 24 ماه است که در تلاش برای کم کردن وزن هستید و به نتیجه ایی نرسیده اید.

-حداقل 3 تا 6 سال چاق بوده اید.

-شما مصمم به کاهش وزن و داشتن یک زندگی سالم برا بقیه عمر هستید.

جراح شما بسته به شاخص توده بدنی و شرایط جسمی و روحی شما،مناسب ترین روش را،از بین روشهای مختلف جراحی لاغری انتخاب کرده ،تا منجر به بیشترین بازدهی برای شما گردد.

شک نکنید که خطرات ناشی از چاقی،از عوارض جانبی ناشی از جراحی کاهش وزن بیشتر است.جراحی چاقی مشکلاتی از قبیل دیابت،فشار خون بالا،بیماری های قلبی و عروقی،آرتریت،بد خوابی،کلسترول بالا و... را بهبود می بخشد. و منجر به زندگی با کیفیت بالا و رضایت شما از اندام ایده ال جدیدتان خواهد شد.

در مطالعات انجام شده در این زمینه مشخص گردید که حدود 89 درصد از افرادی که از چاقی شدید رنج می برند، با موفقیت کاهی تا 80 درصد از وزن اضافی خود را از دست می دهند.و نیز افرادی که جراحی چاقی را انجام می دهند نسبت به افرادی که نسبت به آن بی توجه هستند خطر مرگ کمتری دارند.

از مزایای سلامتی برای جراحی کاهش وزن که بگذریم، این نوع از جراحی هم مانند سایر انواع آن،بسته به نوع جراحی و روش استفاده شده در آن ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.به عنوان مثال:در جراحی بای پس معده  ممکن است اختلال جذب  املاح ممکن است رخ دهد.البته خوشبختانه با مصرف قرص های کلسیم ،آهن، و ویتامین ها این مشکل هم حل خواهد شد.

نگران چیزی نباشید، پزشک شما معمولا داروهایی را تجویز خواهد کردو دستور العملهایی را پس از جراحی برای شما جهت جلوگیری از چنین مشکلاتی ارایه خواهد داد.

زیبا بن در تهران با داشتن تعداد عمل های بالا جراحی کاهش وزن،یک انتخاب عالی برای عمل زیبایی شما به حساب می آید،اگر خواستار یک جراحی ایمن و مقرون به صرفه هستید.

جراحان لاغری زیبا بن در لیست بهترین و باتجربه ترین جراحان لاغری در ایران هستند.جراحان ما از جدیدترین فن اوری ها و رویکردهای پزشکی برای انجام جراحی کاهش وزن شما استفاده می کنند.منتخبان زیبا بن در این زمینه با استفاده از تکنیک های پیشرفته لاپاراسکوپی،جراحی لاغری کم تهاجمی را در انواع مختلف آن انجام می دهند.

در توانمندی جراحان لاغری ایرانی در تهران باید این نکته را ذکر کرد که ، یکی از رایج ترین روشهای جراحی کاهش وزن،جراحی معده، اولین بار توسط یک جراح ایرانی انجام شده و این خود گواهی بر توانمندی و تکنیک های بالای جراحان ایرانی در این زمینه است.

شما میتوانید برای اطلاعات جامع و دقیق تر و هر گونه سوال و مشاوره در ارتباط با جراحی کاهش وزن از طریق راههای ارتباطی و پر کردن فرم های تماس با مشاور و چت انلاین با ما در ارتباط باشید.

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن