مجله و پادکست

■کاشت موی سر در زیبا بن


همه چیز درباره کاشت موی سر در زیبا بن

وقتی نسیم به موهای پرپشتت میخوره، و صورتت رو نوازش میکنه.

این روزها دنیای مد بیشتر از همیشه تمرکز خود را بر روی جذابیت با تغییر حالت های موی سر گذاشته است.این مقاله  منحصرا برای شما (خانم یا آقا) که به دنبال کاشت مو هستید،توسط تیم تولید محتوای zibabon.com نوشته شده است.هر سوال یا موضوعی ذهنتان رامشغول کرد از طریق فرم درخواست تماس و یا چت آنلاین به صورت رایگان از ما بپرسید.

قبل از هر چیزی اجازه بدهید سوالات زیبا جویان قبل از شما را در زمینه جراحی کاشت مو،پاسخ دهیم

*مدت زمان جراحی کاشت مو و نوع بی حسی آن چگونه است؟

مدت زمان انجام جراحی بین 4 تا 6 ساعت و بستگی به وسعت پیوند دارد.

و نوع بی حسی آن موضعی است.

*مدت بستری در کلینیک و بهبودی اولیه چه مدت است؟

بعد از جراحی شما فورا میتوانید به هتل محل اقامت خود بازگردید.(با همراهی راهنما وراننده )

مدت زمان بهبودی اولیه بین 10 تا 14 روز متغییر است.

*مدت زمان اقامت درمانی در ایران چند روز است؟

تقریبا 4 تا 5 روز است

*بعد از چند روز می توانم به کار برگردم؟

شما بعد از 7 تا 8 روز می توانید به کار خود برگردید(البته با رعایت دستورالعملهای پزشک )

*آیا واقعا کاشت مو ارزشش را دارد، که به ایران سفر کنم؟

در پاسخ باید گفت قطعا ارزشش را دارد(شما میتوانید نظرات زیبا جویان ما رادر شبکه های اجتماعی ببینید).شما کاشت مو را یکبار برای همیشه انجام می دهید،و نیازی به مصرف دارو و مکمل برای همیشه ندارید.البته طبیعتا هر نوع جراحی یکسری عوارض جانبی خاص خود رادارد.مانند تورم،التهاب،خوارش و ریزش ناگهانی موهای جدیدو شاید خونریزی موضعی خفیف.ولی این عوارض بی خطر در همان روزهای اولیه بعد از جراحی از بین می روند.و شما جراحی کاشت مو در ایران را توسط بهترین جراحان و قیمت مقرون به صرفه انجام می دهید.والبته به تمام اینها حس اعتماد به نفس بالا و چهره جذاب بعد از رویش موهای جدیتان را باید افزود.

*آیا کاشت مو داعمی است؟

در جواب باید گفت بله-موهای کاشته شده به دلیل انتقال از قسمت های که در برابر طاسی مقاوم هستند، برای همیشه با شما خواهند بود.و البته با گذشت زمان مانند سایر موهای شما خاکستری و سفید می شوند.که این موضوع هم جذابیتهای خاص خود را دارد.

*آیا جراحی کاشت مو در زیبا بن بی خطر است؟

مهم ترین نکته انتخاب جراح مناسب است.که ما بهترین جراحان کاشت مو را در اختیار داریم.و طبق تحقیقات انجام شده میزان بروز عوارض جانبی کم تر از 5 درصد گزارش شده است.در کل باید گفت جراحی کاشت مو یک روش ایمن و داعمی است و نتایج طبیعی آن کاملا ایمن و ماندگار هستند.

*آیا جراحی کاشت مو درد دارد؟

این سوال اغلب زیبا جویان ما،قبل از عمل بوده است.باید گفت در طول عمل کاشت مو که تحت بی حسی موضعی انجام می شود،شما هیچ دردی احساس نمی کنید.ولی در چند روز ابتدایی بعد از عمل  جراحی ممکن است درد و خارش را تجربه کنید.(بسته به محل پیوند و شرایط جسمی و روحی شما متغییر است)

ولی خیالتان راحت باشد پزشک مجرب شما با تجویز مسکن،درد را به حداقل خواهد رساند.

البته آقایان بیشترین متقاضیان کاشت موی ما را تشکیل می دهند ولی در بعضی موارد هم خانم ها به هر دلیلی متقاضی کاشت مو هستند.در چند سال اخیر آقایان بیشتر از گذشته تمایل به بلند کردن و پر نشان دادن موی سر خود دارد.بدون تردید کسی نمی تواند منکر رابطه ناگسستنی جذابیت مردانه و این موضوع شود.

موی سر با افزایش سن و به دلایل ژنتیکی ،استرس،رژیم غذایی،هورمون ها و بیماری ها و... ممکن است شروع به ریزش و کم پشت شدن کند.این عامل می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و از دست دادن جذابیت و زیبایی شما شود.

کاشت مو یا جراحی ترمیم مو یک درمان موثر برای، آلوپسی(مشکل ریزش مو)است و شامل دو بخش است:

1)برداشتن بافت های مو دار یا گرافت های مو از یک قسمت از پوست سر (منطقه دهنده)

2)انتقال آن به قسمت دارای ریزش مو(منطقه گیرنده)

ناحیه اهدا کننده به ناحیه ایی از پوست سر ،معمولا پشت سر،گفته می شود.که موهای بیشتر با ماندگاری بالاتری دارد.و ناحیه گیرنده به قسمت طاس پوست سر گفته می شود که نیاز به کاشت ورشد دارد.

کاشت مو در ایران و تهران خیلی پیشرفته است،جراحان برای کمک به شما  تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.و این کار بار روشهای جدید و فناوری های به روز دنیا صورت می پذیرد.این نوع جراحی در کلینیک های لوکس و مدرن و با بی حسی موضعی انجام می شود.که حدود 8 ساعت طول می کشد.شما نهایتا تا 4 روز بهبودی خود را به دست می آورید.

نتایج اولیه حاصل از کاشت مو پس از حدود 120 روز قابل مشاهده است.و نتایج نهایی را بسته به ژنتیک ،شرایط جسمی و روحی و رعایت کردن دستور العملهای داده شده به شما حداکثر تا 12 ماه نمایان می شود.

در ایران و تهران 4 روش کاشت مو انجام می شود:

-تکنیک جداسازی فولیکولی(FIT)

-استخراج واحد فولیکولی(FUE)

-پیوند واحد فولیکولی(FUT) یا(FUSS)

-ترکیب (FIT) و(FUT)

روش FUE در بیماران مبتلا به طاسی گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل پیوندهای بیشتر روی سر انجام می گیرد.

کاشت مو برای بانوان معمولا به دو دلیل زیر است:

_خط موی عقب رفته

-طاسی الگوی زنانه

 کاشت مو ممکن است برای زنان مناسب نباشد.و روشهای دیگری مانند PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) و مزوتراپی توصیه شود.و انتخاب روش مناسب پس از مشاوره با دکتر و تایید از طرف زیبا جو صورت می گیرد.

البته به قول یک ضرب المثل ایرانی" تنها مرگ است که چاره ندارد".اطمینان داشته باشید که بهترین روش و متد با حداقل عوارض ممکن، نسبت به مشکل ریزش موی شما برایتان به کار خواهد رفت.

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن