مجله و پادکست

■جراحی زیبایی پلاستیک در زیبا بن


همه چیز در مورد جراحی پلاستیک در زیبا بن

چهره جذاب وشادابت، وقتی ده سال جونتر شدی.

این مقاله توسط تیم تولید محتوای zibabon.com برای شما که به عنوان" زیبا جو " قصد سفر پزشکی به تهران را دارید تهیه و تنظیم شده است.در طول مطالعه متن هر سوال داشتید از طریق پر کردن فرم درخواست تماس کارشناس می توانید، با کارشناسان ما در میان بگذارید تا به صورت کاملا رایگان و صبورانه پاسخگوی شما باشند. 

قبل از هر چیز سوالات پر تکرار ،زیبا جویان قبلی را با پاسخ آنها برایتان گرد آورده ایم

*جراحان زیبا بن چه کسانی هستند؟

تمامی جراحان منتخب ما ،دارای مدارک و گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی در حوزه تخصصی خود هستند.و نیز از بین بهترین جراحان انتخاب شده اند.سوابق بالای کاری و رزومه قوی جراحان زیبا بن خود گویای همه چیز است.

*رایج ترین انواع جراحی پلاستیک کدامند؟

بسته به این که از کدام شهر متقاضی جراحی پلاستیک باشید،نوع جراحی پلاستیک محبوب متغییر است.مثلا در ایران جراحی بینی و در ایالات متحده جراحی بزرگ کردن سینه زنان پر طرفدار هستند.

و در کل جراحی های،لیپوساکشن/لیفت صورت/شکم و لیفت شقیقه بسیار پر تقاضا هستند.

*آیا انجام جراحی پلاستیک در زیبا بن ایمن است؟

لازم به تذکر است که هرنوع جراحی خطرات احتمالی خود را دارد.ولی در کل همه چیز به مهارت پزشک و محیط جراحی(بیمارستان و کلینیک) بستگی دارد.شما حتما باید قبل از جراحی با پزشک خود در ارتباط با سابقه پزشکی و بیماری احتمالی خود صحبت کنید.

*برای من کدام نوع جراحی مناسب تر است؟

این موضوع بستگی مستقیم به ناحیه مورد تقاضای شما برای جراحی پلاستیک دارد.و البته شرایط جسمی و روحی شما که پزشک روش متناسب با آن را برایتان در نظر می گیرد.شما قبل از جراحی باید با پزشک خود در مورد روش جراحی صحبت کنید.

به گفته اکثر متخصصان و کارشناسان صاحب نظر در منطقه خاور میانه و دنیا ، ایران کشوری موفق در زمینه جراحی پلاستیک در کل دنیاست. ایران در این حوزه به خوبی توسعه یافته و با کشورهای تراز اول دنیا قابل مقایسه  و رقابت است.

از لحاظ تعداد عملهای موفق و منحصر به فرد نیز همیشه در سطح یک دنیا بوده است .

ایران سرزمین مادری بسیاری از جراحان پلاستیک و متخصصان زیبایی می باشد.بیشتر جراحان پلاستیک ایرانی در انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی(ISAPS) عضویت دارند و فعال هستند.

متخصصان جراحی پلاستیک زیبا بن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.و دوره های فلوشیپ تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه ها و بیمارستانهای برتر ایران ، اروپا و آمریکا گذرانده اند. و به دلیل سالها آموزش و تجربه آنها ذر زمینه های مختلف جراحی زیبایی صورت و بدن دارای مهارت بالایی در این زمینه هستند.ما آنها را از بین بهترین ها گلجین کرده ایم.

به اعتقاد کارشناسان اکنون پزشکان ایرانی، به دلیل تقاضای بالا افرادی که مایل به جراحی زیبایی هستند و انجام عمل های آنها ،تجربه و مهارت زیادی در این زمینه کسب کرده اند.ایران به درستی می تواند با کشور های اروپایی و امریکا رقابت نماید.

به دلیل اینکه جراحی زیبایی به معنی واقعی کلمه قالب دادن و شکل دادن اجزای صورت و بدن با هدف ترمیم،زیبایی و یا اصلاح میباشد. و جراحی پلاستیک یک تخصص از جراحی است که با بهبود ظاهر و بازسازی بافت های بدن به منظور ایجاد ظاهری جذاب تر به فرد کمک شایانی خواهد نمود.

اگر چه دامنه وسیع جراحی های زیبایی شامل جراحی ترمیمی،با هدف رسیدگی به مشکلات مادرزادی و ژنتیکی، اکتسابی و آسیب زا و همچنین بازسازی سوختگی انجام می شود. اما در نهایت هدف اصلی جراح و شخص متقاضی به زیبایی و بهبود ظاهر ختم می شود.بنا براین جذابیت و زیبایی ، تقارن و تناسب از اهداف اصلی جراحی زیبایی پلاستیک در ایران است.

شما می توانید انواع مختلف و رایج عمل های زیبایی در محدوده جراحی پلاستیک را در ادامه ببینید:

-عمل های صورت : رینوپلاستی،کانتورینگ صورت(برجسته سازی چانه ،گونه و فک)جراحی پلک ، ،لیفت صورت ،لیفت گردن و...

-بزرگ کردن سینه ، لیفت سینه ،کوچک کردن سینه

-روشهای کانتورینگ بدن : تامی تاک ، لیپوساکشن ، جراحی ژنیکوماستی ،لیفت بازو و ران ، لیفت باسن ،BBL  و...

همچنین برخی از عمل های جراحی پلاستیک در زمینه بازسازی و ترمیم عیوب بدن به شرح زیر است :

-بازسازی سینه (برای مثال در بیماران ماستکتومی)

-جراحی ترمیم سوختگی

-جراحی اصلاح اسکار 

 -ترمیم عیوب مادر زادی (مانند شکاف لب و کام،ترمیم عیوب اندام و بازسازی اندامی)

-جراحی دست

به دلیل اینکه جراحی زیبایی شامل پوشش بیمه ایی نمی شود ،شماناگزیر باید به دنبال راهی برای پایین آوردن هزینه های درمان در این زمینه باشند. و معمولا سفرهای پزشکی به تهران به دلیل قیمت های خیلی مناسب ،کیفیت بالا و زیر ساختهای مناسب پزشکی و درمانی بهترین راه  می تواند باشد.

البته سفر به تهران میتواند به قصد درمان نباشد، تفریح و گردش و خرید و..... شامل آن می شود.ولی اصلی ترین دلیل آن انجام جراحی پلاستیک توسط پزشکان پنچه طلای زیبا بن در تهران که هم چیز را یکجا دارند می تواند باشد.

هزینه های جراحی پلاستیک در ایران به طور کلی در مقایسه با اکثر کشورها دنیا مقرون به صرفه تر است.در واقع هزینه انجام یک عمل زیبایی در ایران با در نظر گرفتن تمام هزینه های جانبی ، سفر و...فقط بخشی از هزینه هایی است  که زیبا جو در برخی کشورها مانند آمریکا ،بریتانیا،کانادا،استرالیا ، المان و... باید بپردازد.خبر خوب این است که، قیمت های zibabon.com حتی مناسب تر از کشورهای رقیب ایران مانند ترکیه، هند،تایلند و مالزی می تواند باشد.

Zibabon.com در کنار شماست تا کمک کند سفر پزشکی امن و پرباری را همراه با خدمات گارانتی شده برایتان رقم بزند.

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن