مجله و پادکست

■بهترین جای دنیا برای زیر تیغ رفتن!!!


آیا می دانید بهترین جای دنیا برای زیر تیغ رفتن کجاست؟؟؟

ایران در حال حاضر دارای بیمارستانها و کلینیک های مجهز و دارای بخش IPD (بخش بیماران بین الملل) که به صورت تخصصی در زمینه گردشگری سلامت در حال فعالیت هستند.پزشکان و کادر درمان آنها مسلط به فرهنگ و زبانهای خارجه هستند و به این منظور آموزشهای ویژه ای را دیده اند.و بدون شک یکی از بهترین گزینه ها و مقاصد گردشگری سلامت در منطقه و حتی دنیا به شمار می آید.

از دیرباز پزشکان ایرانی همچون ابوعلی سینا به طبابت و نجات جان همنوعان خود حال چه ایرانی و چه غیر ایرانی پرداخته اند. سلامت جویان بسیاری از کشورهای همسایه به جهت درمان به ایران زمین سفر می نموده اند و در زمینه علم پزشکی کتابهای بسیاری نوشته  که حتی در عصر حاضر در دانشگاههای معتبر دنیا تدریس می شوند.

در سالهای اخیر هم چندین پزشک و جراح ایرانی عناوین معتبری را در سطح بین المللی کسب نموده اند،که از آن جمله به انتخاب پروفسور سمیعی به عنوان بهترین جراح مغز و اعصاب دنیا(لینک به سایت دکتر سمیعی) می توان اشاره کرد.

به خاطر دارم که در یکی از تورهای  گردشگری نمایشگاهی در کشور عمان،یکی از مسافران دچار دل درد شدید شده بود و پزشک  ایرانی تور تشخیص اولیه اش را مبنی بر احتمال ترکیدگی آپاندیس به اورژانس بیمارستان مسقط اعلام کرده بود.و در کمال ناباوری و بدون حتی یک آزمایش بیمار را به اتاق عمل برده و مورد عمل آپاندیس قرار داده بودند.و زمانی که راهنمای ایرانی  وهمراه آن به پزشک جراح عمانی اعتراض کرده بود که چرا  بدون آزمایش مسافر را عمل کرده اند.پزشک خارجی در پاسخ گفته بود : هیچ وقت به تشخیص پزشک ایرانی شک ندارم. پس شما هم به پزشکان ایرانی اعتماد داشته باشید.

 در چند سال گذشته هم با تغییر سیاستهای سلامت محور دولت ایران،علم پزشکی در شاخه های مختلف پیشرفت های بسیاری داشته است و با فراهم نمودن زیر ساخت های مناسب جهت پذیرش و درمان مراجعه کنندگان خارجی فارغ از هر رنگ، نژاد و ملیت بستری مناسب را برای زیبا جویان و سلامت جویان سراسر دنیا فراهم آورده است.

البته نباید فراموش کرد که پروسه درمان به خودی خود سخت و طاقت فرسا ست (وبه قولی برای کسانی که از بیمار پرستاری می کنند خیلی سخت تر است). در جایی که از پزشکان زبردست و کارآزموده ، زیر ساختهای درمانی قابل قبول،فرهنگ گردشگر پذیری و مهمانوازی غنی، و همچنین هزینه درمان بسیار پایین (ناشی از اختلاف ارزی) برخوردار است، به مراتب آسانتر می باشد.زیرا سعی شده تا حد امکان تمام نگرانی هایتان کاهش پیدا می کند.به جرات می توان گفت :"ایران بهترین جای دنیا برای زیر تیغ رفتن است".

زیبا بن با فراهم نمودن بستر و تسهیل روند از طریق بستن قرارداد اختصاصی با بیمارستانها و کلینیک ها و داشتن لیستی از بهترین پزشکان در زمینه های مختلف زیبایی و درمان،و خدمات دارای گارانتی و بیمه و.… همیشه در کنار شماست.و شما با آسودگی خیال و قوت قلب و انگیزه ایجاد شده ناشی از آن هر چه سریع تر سلامتی ویا زیبایی مورد انتظار خود را به دست خواهید آورد.

 حتی پس از پروسه درمان شما و بازگشت به کشور محل سکونت خود ، ما جویای احوال شما و روند بهبودتان در دوران نقاهت هستیم و شما را همانند دوستان و خانواده خودمان خواهیم دانست. چون ما هم برای ادامه فعالیت حرفه ایمان به حمایت و اعلام رضایت شما نیاز داریم.

 

تهیه و تدوین توسط تیم تولید محتوای زیبا بن