سوالات متداول

سوالات متداول کاربران قبل از شما


*چگونه می توانم در سامانه ثبت نام کنم؟

پس از ورود به سایت زیبا بن بر روی گزینه عضویت رایگان کلیک کنید؛ بعد از وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور وارد سایت شوید.

*رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، چگونه میتوانم آن را بازیابی کنم؟

هنگام ورود به سایت زیبا بن پس از وارد کردن شماره همراه خود در مرحله بعد درخواست رمز یکبار مصرف را انتخاب نمایید تا رمز ورود برای شما ارسال شود.

تا چه زمانی می‌توانم از کوپن خریداری شده استفاده کنم؟

هر کوپن مهلت استفاده مشخصی دارد که هنگام خرید برای شما نمایش داده می‌شود. پس از اتمام مهلت خرید بنا به تصمیم فروشگاه ممکن است کوپن شما تمدید شود اما چنانچه فروشگاه نپذیرد شما می‌توانید از قسمت تماس با ما، با شماره 09123777384 تماس حاصل فرمایید تا پس از بررسی‌های انجام شده در صورت امکان کوپن شما ابطال گردد.

*آیا می‌توان کوپن یا کالای خریداری شده را مرجوع کرد؟

بله، برای ابطال کوپن وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک بر روی نام خود که در قسمت بالا سمت راست نوشته شده فیلد کشویی گزینه "بازگشت وجه/ مرجوعی کوپن" را انتخاب نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید. چنانچه سوالات بیشتری دارید میتوانید قسمت قوانین تعویض و ارجاع کالا را مطالعه نمایید یا با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

*آیا کوپن خریداری شده را می‌توان بلافاصله پس از خرید استفاده کرد؟

بله، استفاده کوپن بلافاصله پس از خرید ایرادی ندارد مگر اینکه فروشگاه نیاز به رزرو وقت قبلی داشته باشد.

 *چرا نمیتوان شماره تلفن مراکز را مشاهده کرد؟

مشاهده شماره تماس تمامی مراکز برای کاربران سایت زیبا بن پس از خرید کوپن امکان پذیر می‌باشد. چنانچه می‌خواهید از مرکزی استفاده نمایید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس کوپن موردنظر را خریداری نمایید. پس از خرید شماره تماس مرکز برای شما نمایش داده خواهد شود. خرید کوپن به منزله پشتیبانی زیبا بن می‌باشد. چنانچه از مرکزی با نام فروشگاه زیبا بن بدون خرید کوپن استفاده نمایید، پشتیبانی خرم تخفیف شامل شما نمی‌گردد.

*چگونه می‌توانم کسب و کار خود را در زیبا بن قرار دهم؟

برای این کار کافی است فرم همکاری با ما را تکمیل نمایید تا کارشناسان زیبا بن پس از بررسی با شما تماس گیرند.

 *چرا باید کوپن تهیه کنیم؟

در صورت خرید کوپن، زیبا بن در صورت بروز مشکل میتواند به شما کمک کند و مشکل شما را پیگیری نماید. همچنین با خرید کوپن شما، زیبا بن می‌تواند آفرهای محبوب را شناسایی و تخفیفات بیشتری را لحاظ کند در نتیجه می‌توانید در خریدهای بعد هزینه کمتری پرداخت نمایید.

*آیا زیبا بن اپلیکیشن هم دارد یا تنها به صورت وبسایت فعالیت می‌کند؟

بله، زیبا بن دارای اپلیکیشن مناسب گوشی‌های اندروید و ios می‌باشد که از اپلیکیشن می‌توانید دانلود نمایید.

*اگر پس از خرید کالا و پرداخت وجه، کالای دیگری خریداری نمایم امکان افزودن به سبد خرید قبلی وجود دارد؟ 

بله، هنگام پرداخت وجه فاکتور دوم، گزینه افزودن به سبد خرید قبلی را انتخاب نمایید. پس از طی مراحل و ارسال بسته به اندازه هزینه ارسال فاکتور دوم، کیف پول شما شارژ می‌گردد.   

*چگونه می‌توانم خرید خود را پیگیری نمایم؟

از طریق لینکی که پس از خرید برای شما پیامک می‌شود یا پس از ورود به حساب کاربری خود، بر روی نام خود کلیک کنید از نوار باز شده گزینه کوپن‌های من را انتخاب کنید در این قسمت می‌توانید وضعیت خرید خود را چک نمایید.

 *چگونه می‌توانم از جدیدترین تخفیف‌های ویژه مطلع شوم؟

شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه زیبا بن یا دنبال کردن پیج اینستاگرام زیبا بن هرروز از تخفیفات شگفت انگیز ما با خبر شوید.

 ***سوالات بیشتری دارم!؟؟؟

می‌توانید سوالات خود را از طریق چت آنلاین و پشتیبانی با شماره 09123777384 به صورت مستقیم و ۲۴ ساعته بپرسید، یا از طریق راه‌های ارتباطی در که در صفحه تماس با ما درج شده است با ما در تماس باشید.


از آخرین تخفیف ها مطلع شوید

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیف ‌های شهرتان را دریافت کنید